Dags att byta layout, vilken är bäst?

Nu är det dags att göra om hemsidan för mina bilder igen, frågan är bara hur det ska se ut. Jag vill ha enkelt och stilrent för att fokus ska ligga på bilderna. På det övre försalget så är tanken att jag ska använda mig av flash och använda pilarna för att navigera sig mellan bilderna då det bara visas fyra åt gången, fägerna på bilderna kommer då även bli starkare när man väljer en bild och kikar i större format.

Här under är förslag på två som jag pillat ihop i photoshop, vilket är bäst av dom två?

 


Kommentarer
Postat av: maddie

Den andra va snyggast :)

2010-01-30 @ 21:10:44
URL: http://princessmaddie.blogg.se/
Postat av: Fotograf Annie

Svar: Tack, detsamma. :)

Jag bor i Sollentuna (utanför Sthml) men har även landställe ute i skärgården på Södra Stavsudda, nära Möja (där jag också är en hel del). Var bor du?

2010-01-30 @ 21:25:48
URL: http://anniesfotografier.blogg.se/
Postat av: Kristoffer

Flash är djävulens verktyg. Ska du göra det övre förslaget, som var rätt snyggt, så borde du skriva det med jquery istället. Annars funkar det undre också, men tänk på marginalerna! Jag menar mellan bilderna främst.

2010-02-17 @ 22:12:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
© Headerbilder från Wallpapers Wide